۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

چند نكته مهم در پوشیدن کت و دامن



1- مشخص کنید که برای چه مراسم و موقعیتی می خواهید لباس بپوشید. کت و دامن های کاری معمولا رنگ و طرح های ساده تر و معتدل تری دارد. کت و دامن های معمولی و میهمانی های دوستانه، می تواند از پارچه و رنگهای شادتری انتخاب بشود.

2- تعیین کنید که فرم اندام شما چگونه است. اینکه چاقی و اضافه وزن شما در چه قسمتی از اندام شما قرار دارد، در شکل و برش کت ودامنی که باید بخرید، نقش مهمی دارد. هر اندامی نیاز به لباسی دارد که کاملا با آن متناسب باشد.

3- کتی انتخاب کنید که متناسب اندام شما باشد. انتخاب کتی که کاملا اندازه و مناسب اندام است، برای زنانی که اضافه وزن دارند بسیار مهم است؛ زیرا ساختار و فرم کت می تواند بخش های برجسته و بزرگ بدن را بپوشاند و کوچکتر نشان بدهد. کتی انتخاب کنید که شانه های پهنی داشته باشد و به سمت کمر باریک شود.

4- دامن هایی را انتخاب کنید که ران های شما را کوچکتر و مناسب نشان بدهد. اگر رانهای بزرگ و پهنی درید، دامن خطی ای شکل برای شما مناسب است.

5- از خیاطی استفاده کنید تا لباس را با تناسبات اندام شما هماهنگ کند. اگر کت دامنی انتخاب کرده اید که کاملا اندازه و متناسب شما نیست، یک خیاط خوب می تواند آن را به نمونه ای مناسب تبدیل کند.

6- کت و دامن هایی را انتخاب کنید که بتواند در قسمت کمر کمربند داشته باشد، تا اندام شما را بهتر و ظریفتر نشان بدهد. کتهای کمردار مدلی جدید و جالب هستند.

7- اگر پاهای زیبایی دارید، دامن های تا روی زانو بپوشید

8- از پوشیدن کت دامن های باد کرده و حجیم خودداری کنید. زنی که اضافه وزن دارد، با پوشیدن چنین لباس هایی اغلب بزرگ تر و چاقتر به نظر می رسد. در عوض لباس هایی بپوشید که قسمتهای مثبت شما را برجسته و مشخص می کند

ارسال به Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: