۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

سخنی چند با دوستان

با سلام خدمت همه دوستان که با حضور گرمشون همیشه به وبلاگ من شادی و نشاط میدادن
متاسفانه به خاطر خودخواهی وکار بسیار زشت و ناجوانمردانه مدیران مهین بلاگ ، وبلاگی را که 5 سال بود برایش زحمت کشیده بودم و بسیار موفق و پر بازدید بود را از دست دادم . وبلاگ رنگین کمان ایران توسط خود مدیران میهن بلاگ هک شد و ادرسش رو هم بر روی یک سایت که حتما وابستگی بهشون داره انتقال داده شده ، بیش از 30 ایمیل به مدیران و بخش پشتیبانی میهن بلاگ زدم ولی جوابی دریافت نکردم ولی وقتی با ایمیل دیگری برای میهن بلاگ پیغام داده شد بلافاصله جواب داد و در نهایت پرویی مدعی شد که هیچ پیغامی با ایمیل وبلاگ مذکور دریافت ننموده این که  چرا میتونن همه ایمیلها رو دریافت کنن  بجز ایمیل من بماند ولی حتی حاضر نشدن دلیلی برای این کار خود ذکر کنن در صورتی که مطالب وبلاگ اصلا هیچ مشکلی نداشت نه سیاسی بود و نه غیر اخلاقی و من هم به عنوان مدیر وبلاگ هیچ مشکلی با مسئولان نداشتم که بهانه ای باشه برای کار غیر اخلاقی مدیران میهن بلاگ، ظاهرا به دلایل مشکلات اخلاقی که سرورهای ایرانی دارن بهتر هست که هیچ وقت با اونها کار نکنیم چون هیچ تضمینی نیست که اونها از امکانات مدیریت خود به نفع خود سوئ استفاده نکنن
از همه عزیزانی که من رو در ایجاد دوباره وبلاگ کمک و راهنمایی کردن بینهایت تشکر میکنم
امیدوارم دوستانی که همیشه با نظرات سازنده و پر  محبت و انتقادهای سازنده خودشون به من قوت قلب میدادن دوباره با حضوری صمیمانه تر و بیشتر من رو یاری کنن
پیشاپیش از همه دوستان تشکر و قدردانی میکنم
مدیر وبلاگ افشید


   صفا و صلح و یكرنگی در این دنیا قدیمی شد                توقع از رفیق و مونس و همدم قدیمی شد
نیاور بر زبان نام وفا ، از خیر آن بگذر                     وفا تنها نه اینجا بلكه در عالم قدیمی شد
     بكن تا میتوانی با ضعیفان ظلم و جور امروز                كه رسم دستگیری از ضعیفان هم قدیمی شد
مكن گریه سر قبر عزیزان خیز و شادی كن                 كه تشریفات ختم و مجلس ماتم قدیمی شد
به گرد شهر میگردی كه تا آدم كنی پیدا                       به جان حضرت آدم كه آدم هم قدیمی شد

ارسال به Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: